czwartek, 20 października 2016

Znamy się już rok! SSO wciąż nie działa

Może wiecie, a może nie, ale dzisiaj mija rok od chwili, kiedy dołączyłam do Opal Hearts (jakby ktoś nie wiedział, mój dawny klub) i poznałam Dżastina ;3 Myślałam, że będziemy świętować ten dzień w SSO, ale gra nadal nie działa. To znaczy włączyła się, ale mam takie lagi, że nie mogę nawet ruszyć z miejsca :( Poważnie. 
Myszeł mówiła mi, żebym przeczytała post na stronie Star Stable i czego się dowiedziałam? Te problemy są związane z kartą graficzną, ale nie wiem, o co dokładnie chodzi XD (lag mózgu?) Tak szczerze, to już tracę nadzieję... Gdybym mogła normalnie grać, na pewno wytrenowałabym w końcu Ryszuła, inne konie też... a no tak, jeszcze reputacja i gwiazdki. Poza tym dodają takie fajne zadania, pamiętam, jak zawsze czekałam na te z głównej fabuły, a teraz co? No ale kogo ja oszukuję, nie chodzi mi o konie ani nawet zadania, tylko o the Szpiegów. Przeżyłyśmy razem dużo wspaniałych chwil, a jeśli już nigdy nie spotkam dziewczyn... ech, wolę nawet sobie tego nie wyobrażać :/ 

Dawne dopre czasy ;(

Monieł

2 komentarze: